ganduri

Când ai inima frântă

543b837751a4661a2ac745b24b9f46b2

 

Un moment prin care am trecut cu toții sau în cazule meu prin care trec. Pentru mine o inimă frântă este atunci când îți înmânezi sufletul pe tavă, îți calci orgoliul pentru “acea persoană” încerci să faci compromisuri și să te anulezi pe tine într-o oarecare măsură ca lucrurile să fie bine pentru că iubești sau placi pe cineva. Dacă am învățat ceva din această experiență care mi-a frânt inima este că niciodata nu trebuie să crezi în schimbarea celui la care ți. Oamenii nu se schimbă, chiar dacă tu o faci, chiar dacă ai nevoie de ei, chiar dacă faci compromisuri, îi respecți și le dai tot ce ai mai bun, unele persoane pur și simplu iau, profită și tu rămâi fără nimic. Doar cu gustul amar că ai oferit prea mult. Vă sfătuiesc din suflet să nu faceți greșeala de a da încrederea voastră unui om care simțiți că vă poate frânge inima, pentru că lucurile astea se simt, instinctul nu vă înșeală. Vă sfătuiesc să fiți mai întâi prieteni sau prietene cu acea persoană pentru care aveți sentimente mai profunde, să vă uitați la modul în care vă tratează ca prieteni, să fiți atenți cum își tratează ceilalți prieteni sau pe cei din jur, cum reacționează la discuții mai aprinse. Fiți atenți la tot ce se poate înainte să intrați într-o relație cu o persoană. În ziua de azi facem totul mult prea superficial, de multe ori ne simțim singuri sau vrem să ne fălim că suntem într-o relație, sau pur și simplu suntem avizi după afecțiune. De multe ori dorințe superficiale ne împing în relații catastrofale și ajungem să avem inima frântă și să ne vindecăm cu greu tocmai pentru că nu am tratat lucrurile cu mai multă atenție.

Încâ încerc să mă refac după o inimă frântă, cel mai greu îmi este să trec peste faptul că am avut încredere într-un om care am crezut că nu o să mă rănească  atât de tare, dar s-a întâmplat. Am trecut de fiecare dată peste, am iertat pentru că iubeam, toleram, pentru că aveam sentimente sincere. Cu toate astea nu a fost suficient. Câteodată ești numit obsedat pentru că oamenii nu înțeleg modul tău sincer de a iubi pe cineva care te tratează urât. Ce nu înțeleg oamenii în general este că așa e persoana respectivă, cu bune și rele până la urmă face parte din ea și partea asta mai puțin plăcută. Când iubești un om îl iubești cu totul nu doar pe bucăți, nu doar când e drăguț, ci cu totul. Dar se pare că multe persoane iubesc superficial,  pe bucăți, doar părțile frumoase și uită că mai există și părți urâte la o persoană, iar când le văd nu le mai iubesc. Din cauza asta dragostea adevărată este greu de găsit, așa că vă sfătuiesc să deschideți bine ochii și să nu mai ajungeți în postura de a avea o inimă frăntă. Stați departe de persoanele toxice și găsiți acele persoane care vă fac bine!

Leave a Reply

