ganduri

Când nu știi ce să faci

45d4077bdcf1df66aa1c4d577d53a3ff

 

Există momente în viață când efectiv te blochezi. Nu știi încotro să o iei sau ce să faci cu existența ta. Mai ales când ai trecut prin atât de multe momente care te-au dărâmat. Te saturi să te ridici și să fii puternic(ă) în continuare. Te izolezi, crezi că nu meriți să ți-se întâmple ceva bun, că toate lucrurile proaste s-au petrecut din vina ta. Să vă spun ce am învățat eu din toate lucrurile urâte prin care am trecut până la 20 de ani.

     Oamenii sunt foarte superficiali, nu pun preț pe suflet ci mai mult pe bani și pe aspectul fizic, dar asta e problema lor. Eu niciodată nu am fost superficială și nu voi fi indiferent cât de mult am pierdut și voi pierde. Prefer să rămân așa mai “fraieră” și mai “naivă”, decât să pun preț pe aspect și bani.

    Un alt lucru  pe care l-am învățat este că trebuie să-ți dai timp să te vindeci şi să știi cât de multe ai de oferit. Oamenii superficiali nu au nimic de oferit, caută continuu ceva ce nu vor găsi niciodată. Dar oamenii care pun suflet în orice fac vor primi multe lovituri e drept, vor fi răniți de sute de ori, dar la finalul zilei nu trebuie să uite cât de multe au ei de oferit. Trebuie să fie conștienți de ce anume “aduc la masă”. Și să aștepte în viața lor acele persoane care se vor așeza la masă cu ei și nu vor mai pleca vreodată.

Pot să vă spun din propria experiență că după ani în care am dat numai de persoane superficiale, mi-a fost dat să cunosc câte o persoană sufletistă și blândă, care mi-a atins sufletul (dramatic spus:)) ). Una dintre aceste persoane din păcate nu se mai află printre noi, dar sunt extrem de recunoscătoare că am avut onoarea să am în viața mea chiar și pentru scurt timp un suflet  blând și amabil. Am învățat multe de la această doamnă și de câte ori mă gândesc să devin un suflet gol și plin de frustrări, îmi dau seama că nu merită. Mai bine pierd și sufăr după oameni care profită de pe urma mea, decât să devin acea persoană care face pe cineva să sufere.

    Când nu știți ce să faceți, când credeți că ați ajuns la capătul puterilor, nu renunțați la bunătatea voastră pentru niște persoane care vă tratează urât. Rămâneți sinceri și fideli sufletelor voastre bune, pentru că în cele din urmă veți da de persoane la fel ca voi. Totul se petrece treptat chit că nu veți da astăzi sau mâine, într-o bună zi ce va fi să fie o să fie.

Leave a Reply

