ganduri

Piese

7de5181275854a74892f7e8e9fae3c2b

Mereu au fost piese din mine, pe care le-am ținut cu atâta ardoare, pe care le-am ascuns într-un colț și nu le-am lăsat să iasă vreodată. Când am întâlnit acele persoane minunate cărora să le arăt cele mai întunecate bucăți din mine, au fost surprinse și înspăimântate de ce pot să ascund, de ce pot să duc. Trecutul nu e un bagaj ușor, majoritatea oamenilor refuză să-l accepte.

Niciodată nu am înțeles nevoia unei persoane de liniște, până când nu mi-am găsit eu propria liniște, până când nu am știut și simțit cât de bine este să ai parte de ea. Eu recunosc, niciodată nu mi-am găsit liniștea în interiorul meu, mereu am fugit de gândurile mele, de frământările mele. Mereu departe de oamenii din jur, de realitate, mereu închisă și distantă, afișând un zâmbet ca să fiu lăsată în pace. E greu când găsești un om care-ți oferă liniștea când e lângă tine. E greu, pentru că trebuie să înțelegi, trebuie să accepți și trebuie să-i lași timp celeilalte persoane să-și vindece sufletul și să vină la tine. Răbdarea e o virtute pe care recunosc, nu o stăpânesc. Dar am puterea de a o stăpâni.

M-am milogit de omul care-mi oferea liniștea atât de tare încât nu realizam că eu nu-i ofeream decât neliniște și multe bătăi de cap, că în ciuda faptului că eu îi luam liniștea el încerca iar și iar să mi-o ofere pe a mea. Până când și în ultimă instanță a ales drumul pentru amândoi, liniștea lui și șansa de a avea răbdare și de a învăța să-i ofer ce are nevoie. Să-i ofer liniștea cerută de nenumărate ori. Am înțeles târziu și cu un duș rece ce am de făcut. Și sper să nu fie prea târziu. Îmi doresc și mă rog să nu fie prea târziu, atfel încât să-mi mai păstrez bucățica mea de liniște pe care el mi-o oferea.

Piesele mele sunt în mâinile lui, ori mă repară ori mă distruge. Toată alegerea îi aparține.

Leave a Reply

