ganduri

Nu-i momentul

Mereu problema a fost la mine, 

Şi s-a dovedit în final că am avut cea mai mare vină,

Mi-am lăsat sufletul deschis,

Atins de cineva ce nu-mi era permis

Am încercat să trag cu disperare

De ceva ce nu avea să înceapă niciodată

Am stat şi am cugetat m-am luptat şi am ignorat,

Dar în final mi-am dat seama, că am fost singura care a încercat,

A încercat să spere că totul va avea un țel

Când colo m-am pripit, iar sufletul meu a rămas din nou izgonit

Izgonit şi trădat de propriile dorințe şi simțiri

Acum că am realizat unde am greşit, nu o să mai fac nimic

O să mă retrag încet şi nu o să-mi mai las sufletul să simtă frumos şi drept, cum o făcea cândva.

Leave a Reply

