ganduri

Dulce…

7718748faf849e1c52d77be015de5cdb

 

Ce înseamnă oare să fii dulce în viziunea celorlalți? Înseamnă să te comporți drăguț cu oamenii care nu te lasă să respiri, de cereri absurde și de frustrări ce nu te privesc? Înseamnă să întorci și celălalt obraz atunci când ai ajuns la o limită a suportabilității?

Sunt foarte curioasă ce înseamnă în viziunea unora ca o persoană să fie dulce. Nu am urât niciodată mai mult la cineva să fie lipicios și să se bage în sufletul tău, să te sune zilnic, să te caute și să te obosească în fel și chip. Să fie ca un vampir emoțional, de care tu încerci să te ferești mai ceva ca alergatul de o haită de câini.

Întotdeauna am apreciat persoanele care îți dau timp, timp să te descoperi pe tine, timp să-ți dai seama ce vrei cu adevărat și timp să înțelegi ce simți. Cred că multe alegeri le facem la repezeală, prietenii, relații, nu le alegem noi ci ele ne aleg pe noi. Ne complacem într-o anumită situație doar pentru că una dintre persoane este dispusă să tragă de noi mai mult decât suntem noi dispuși. Alegem să lăsăm oamenii în viața noastră doar pentru că ei își doresc cu tot dinadinsul să fie acolo. Dar mă întreb oare, facem asta conștient? Până acum recunosc că majoritatea oamenilor din viața mea au intrat și au stat pentru că au vrut, nu pentru că eu îmi doream în mod special să îi am alături. Până când și-au luat bagajele și au plecat, iar eu i-am lăsat pentru că din nou, nu mi-i doream cu adevărat în viața mea de la început. Nu a fost alegerea mea ci a lor.

Acum îmi dau seama cât de mult am greșit, cât de mult am căutat să am prieteni și să fiu îndrăgită, dar și cât de mult m-am plictisit de persoane care nu mă satisfăceau sufletește. Așa că atunci când aceste persoane plecau, mă simțeam extraordinar, uitându-mă în urmă nu regret nici măcar pierderea uneia dintre persoanele ce au fost în viața mea. Să se ducă unde or vrea, sper să fie fericite cum eu am reușit să fiu.

Am reușit să fiu fericită, pentru că mi-am dat seama ce fel de oameni vreau în jurul meu, am chibzuit și am întors pe toate părțile firea mea imposibilă și am înțeles de cine am nevoie în viața mea. Acum sunt bine, sunt mulțumită, sunt regăsită și asta contează cel mai mult la sfârșitul zilei, să te întorci acasă la tine și să găsești alinarea în tine.

 

Leave a Reply

