ganduri

Zâmbete

c78f2959c8d49d17a9438a62cb8d0a29

 

Câteodată mă gândesc de unde am plecat și pe ce drum am mers,

Câteodată mă întreb dacă tot ce am pierdut a meritat să pierd,

Câteodată, doar câteodată regret că nu am mers pe un drum mai drept

Am încercat să fug de tot, de griji, de sentimente, toate le-am lăsat pe trepte

Fără zâmbete, fără griji am mers mai departe fără să văd unde am o parte

O parte unde să mă așez să spun că îmi e casă, un zâmbet pe care să-l ofer ca legământ la masă

Nu am avut un zâmbet drept mereu am încercat să-l neg, dar când în sfârșit a venit el eu am fugit fără să sper

Am fugit departe în larg fără să vreau să aud că un suflet mă strigă neîncetat

Am fugit și încă fug să nu mai sper că am acest legământ

Leave a Reply

