ganduri

Dramă

629d050e497123dec728f74c91ebf61c

 

O dramă s-a născut atunci când te-am lăsat să-mi iei sufletul îndurerat

Nu m-am gândit la consecințe, la drame, sau la suferințe

    M-am gândit doar la noi să fim un tot format din doi

    Dar tu ai preferat să fugi după ce m-ai ruinat lăsându-mă printre stânci  

    Stânci gole, ce mai poartă încă pecetea ta fierbândă

    Nu am știut când să renunț, să strig, să fug să nu te aud

   Nu am știut când trebuia să-mi iau haina și să-ți spun pa pa

    Dar știu că nu mi-a fost ușor să iau cioburi oglindite de dor și să le pun încet încet la locul lor de drept

    Am fugit acum departe, în lumea mea ascunsă într-o carte și am rămas acolo închisă până când viața mi-a arătat o pistă

    O pistă pe care sufletul meu își v-a cunoaște, iar o decolare

 

 

Leave a Reply

