ganduri

Cea mai bună prietenă…basm!

    M-am gândit foarte mult dacă să scriu sau nu acest post şi în cele din urmă am zis de ce nu? Cel/cea mai bună prietenă…

    E frumos cum de-a lungul anilor creştem dând şi primind această etichetă. Suntem obişnuiți cu ea, suntem onorați că o avem, dar nu ne dăm seama că unele persoane dau această etichetă fără să simtă cu adevărat că persoana ce o primeşte este cel/cea mai bun (ă) prieten (ă). Dăm acest titlu doar ca să fie dat.

    Dar există şi acele dăți când există o persoană demnă de titlul “cea mai bună prietenă” , pentru mine această persoană  nu mă consideră astfel şi lucrul acesta reiese din comportamentul ei față de mine. Nu vreau să intru în prea multe detalii, dar este foarte dureros când îți găseşti cel mai bun prieten, iar el te consideră doar un amic, pentru care nu merită să facă lucruri mărunte…nu sunt genul de persoană care aşteaptă ceva în schimbul binelui făcut, dar mă aşteptam ca cea mai bună prietenă a mea în anumite momente să-mi demonstreze că măcar îi pasă puțin mai mult de mine decât o banală colegă de facultate. Ceea ce nu s-a întâmplat….

    Ştiu că mulți dintre noi ne dorim ca măcar efortul nostru de a ne demonstra prietenia să fie apreciat cum e posibil, lucru ce nu se întâmplă întotdeauna. O mare parte din vină la mine cel puțin este că am aşteptat prea mult de la o persoană care nu e dispusă să dea nici măcar jumate din cât oferi tu. Şi atunci ce poți face? Te conformezi cu situația, tai eticheta şi tratezi persoana ce purta eticheta, la fel ca un coleg sau o cunoştință, sau continui să te porți de parcă nu ştii că nu vei fi mai mult de un amic şi atât pentru cel/cea mai bun(ă) prieten (ă)? Alegerea îți aparține.

P.S Există şi acele prietenii precum în Anatomia lui Grey, dar sunt rare…mult prea rare. 

Leave a Reply

