ganduri

Gânduri…

    De multe ori mă gândesc ce este în neregulă cu mine? De ce oamenii nu pot observa ce este atât de evident? Că nu sunt fericită! Că încerc din răsputeri să mă mențin la suprafață, dar simt că mă scufund iar şi iar. Nimeni pare să nu observe câtă nevoie am de o gură de aer. Nu cred că mai țin minte care a fost acel moment în care am fost fericită…nu cred că a existat vreodată un asemenea moment…m-am săturat să mă simt inutilă şi să plutesc într-un vid nesfârşit…

    Astăzi este ziua în care m-am săturat…

Leave a Reply

