ganduri

Când dispari

Dispari mereu cu sufletul meu
Uiţi să-l aduci înapoi sau să îl cruți cât încă mai poate spera sau visa

Uiți că nu ți l-am dat să te joci cu el

Uiți că tu ai fost tot pentru el

Cu toate astea l-ai luat de bun ca un lucru care îți aparține şi pe care tu crezi că-l poți face scrum

L-ai luat şi ai dispărut cu el lăsând un hău acolo unde sălăşluia sufletul meu

Dar când ai plecat fără să spui nu te-ai gândit nici măcar o clipă dragul meu că o parte din sufletul tău o am şi eu! 

Acea parte care m-a iubit în fiecare noapte

M-a dezmierdat şi mi-a promis că în veci nu v-a pleca de lângă mine

Acea parte a sufletului tău mi-a rămas mie! Pe veci….

Leave a Reply

