ganduri

Ce înseamnă să fii om!

image

O întrebare la care de multă vreme refuz să mai găsesc răspuns. Am ajuns încet, încet să realizez cu dezamăgire în suflet că multe persoane din societatea actuală au uitat să fie oameni, chiar şi cu propriile lor persoane. Cu toții ne lăsăm purtați de val ne închidem în munca noastră şi devenim ca nişte roboţei ce nu mai ştiu cum să facă altceva. Rămân profund întristată când ies cu prietene din liceu în oraş şi nu pot lăsa telefonul din mână nici măcar 5 minute. Mi-se pare o lipsă de respect! Nu sunt absurdă, pot înțelege că te caută iubitul, părinții, fratele sau sora în momentul ăla sau că ai de rezolvat o problemă fix atunci, dar nu poate dura mai mult de câteva minute apoi îți poți închide telefonul sau îl poți da pe silențios pentru că ghiciți ce dragii mei obsedați de telefoane nu arde nimeni dacă voi nu vă spuneți părerea! Nu se întâmplă absolut nimic dacă alegeți să respectați persoana care stă la masă cu voi şi să lăsați pentru o oră măcar telefonul din mână.

    Aceste surprize neplăcute le-am avut de foarte multe ori de la persoane apropiate mie şi drept consecință am ales să mai răresc pe cât posibil ieşitul cu ele sau statul în preajma lor. Nimeni nu e mai important dacă vezi doamne scrie un mesaj de 3 rânduri sau intră şi el într-un grup de Whatssup unde se bagă în seamă absolut aiurea în tramvai. Dar dintr-un motiv sau altul aceste persoane care stau toată ziua bună ziua să buchisească mesaje şi să se bage în discuții aiurea se cred foarte importante! Mai ceva ca femeile şi bărbații de afaceri cu maşini scumpe în parcarea subterană din complexul comercial. Sunt patetice! Dar poate cine ştie într-o zi aceste persoane vor fi în stare să susțină o conversație formată din propoziții sau fraze şi nu din cuvinte răzlețe pe ici şi colo.

Parcă toată lumea se învârte în acest univers virtual şi uită să trăiască, să comunice. Mă aştept sincer să stau la masă cu cineva şi să îmi trimită mesaje în loc să îmi vorbească.

Leave a Reply

