Uncategorized

Generații+facultate!

  

image

  Ați observat că majoritatea persoanelor din ziua de azi nu mai au perspective pentru viitor? Când sunt întrebați ce vor să facă îți răspund fad că speră să ia bacul. Ştiu că pentru mulți tineri acesta este un hop major în viață, dar din punctul meu de vedere un hop major a fost evaluarea națională susținută în clasa a 8-a şi nu datorită dificultății ci pentru că după calcularea mediilor de admitere la liceu am fost pusă în fața unei alegeri foarte grele: “Eu unde mă duc? Ce liceu aleg?”. Eu am ales după posibilitatea mediei un liceu unde am fost bună printre copii mediocrii, un liceu unde profesorii te lăsau în pace, unde nu te învățau să înveți. Unde nu te inspirau sau impulsionau. Un liceu care m-a dezamăgit din prima clipă în care am păşit pe holurile sale. Cred că viața mea la facultate ar fi fost mult mai uşoară dacă aş fi fost într-un liceu care să mă învețe ceva, care să mă impulsioneze şi să mă provoace să-mi depăşesc limitele. Am ieşit în pierdere după 4 ani de liceu, cu o imagine prea tristă a sistemului românesc de învățământ şi mă uit cu amiraţie la colegii mei din licee de top care vorbesc cu drag despre unii profesorii, care nu regretă perioada petrecută de colegii, care s-ar întoarce oricând cu plăcere acolo.

    Cred că cel mai important hop în viața de elev este alegerea unui liceu şi lupta pentru a ajunge acolo! Acum regret că nu am făcut mai mult şi că nu am ieşit mai câştigată din toată situația asta!

Leave a Reply

