ganduri · Uncategorized

Minunatul ceas!

Acel minunat ceas în care găsești o persoană care să rezoneze cu sufletul tău cum mi-a spus chiar minunatul om întîlnit. Un om la care mă uit și nu-mi vine să cred cît de multă dragoste și înțelegere are pentru ce pe care îi alege. Sper să fiu unul dintre acei minunați oameni pe care această persoană îi lasă în viața ei și își deschide sufletul pentru a-i primi înăuntru. Un suflet al cărui prag nu a fost trecut de multe suflete ci doar de cele care s-au dovedit vrednice de a-i păși pragul. Îmi este cîteodată teamă să nu jignesc acest suflet care mi-a deschis ușa și m-a lăsat să trec pragul, am stat la o ceașcă de cafea și se pare că acceptul mi-a fost oferit spre mirarea mea ușor…parcă mult prea ușor și nu am înțeles de ce?! Mai tîrziu am realizat că acea zi la ceașca de cafea nu era nimic, nici măcar un procent din povestea acestui suflet, acestui om plin de ceva special, ceva ce nu aș putea descrie vreodată. Un  om de la care o să învăț cu drag lecții minunate, un om care mă va schimba sper eu în bine!

Leave a Reply

