ganduri

Cand știi ce ai de făcut!

b1990d1d54d1d7552fc0bdff315b5a78

 

Sunt acele momente de răscruce în viața noastră cand orice am face s-au am decide nu ne este pe plac. Cand nimic nu este suficient de bine pentru noi. Cand dau de acele momente încerc din răsputeri să-mi caut o balanță să jonglez printre sarcinile pe care le am și să fac totul cat mai bine, să nu am ce să-mi reproșez. Sigur că niciodată nu reușesc. Din dorința de a face prea mult prea repede pierd din vedere esențialul. Pierd din vedere întamplări și omanei care sunt chiar acolo în fața mea, dar sunt prea distrasă de propriul meu haos ca să le mai pot da importanță.

De multe ori am pierdut evenimente importante pentru că nu am știut să-mi stabilesc prioritățiile, nu am știut ce vreau și am ajuns să fiu confuză și debusolată de toate lucrurile care s-au întamplat datorită incapacității mele de a face o alegere. Acum stau și mă gandesc cu haz la cate lucruri am ratate, la cate aventuri am dat cu piciorul din dorința de a vrea să fiu la înălțime. La înălțimea cu nici eu nu știu să spun, un fel de scară stabilită de mine prin mijloace din popor și anume fii mai tare ca ceilalți pentru că poți. Da poți, dar cu ce preț și de ce să faci asta? Invidiez acele persoane care au ajuns să se concentreze pe un singur lucru și au castigat enorm datorită maturității lor de a lua o decizie. Eu nu am fost capabilă să iau o decizie, eu m-am lăsat purtată pe poteca mandriei și am ajuns într-un loc pe care nu pot spune dacă-l urăsc sau nu. Tot ce pot spune este că îmi doresc să se termine cat mai repede chinul:))!

E foarte bine cand știi ce vrei, cand știi pe unde să o iei și încotro să te îndrepți. E minunat dacă îți poți pune ordine în haosul pe care îl ai în minte și să muncești pentru visul tău. Dar dacă ești ca mine și asta e imposibil, atunci te sfătuiesc să ai curajul ca în final să schimbi alegerea făcută, sau să lupți, să strangi din dinți și să termini ce ai început pentru că singur te-ai băgat în ra**t.

2 thoughts on “Cand știi ce ai de făcut!

Leave a Reply

