ganduri · Uncategorized

Cadouri şi aşteptări prea mari!

image

Atunci când alegeți un cadou pentru o persoană dragă vouă nu-i cumpărați ceva urât! Ceva ce nu o reprezintă sau ce nu o să folosească niciodată! Anul acesta am avut marea dezamăgire de a primi de la persoane foarte dragi sufletului meu un cadou foarte naşpa…şi ca să nu credeți că sunt o fandosită o să vă explic de ce mi s-a părut naşpa. Am primit o piesă de îmbrăcăminte care pe ici pe colo era murdară. Am zis no bine o bag la spălat şi o probez. După ce am băgat la spălat articolul de îmbrăcăminte am constat şocată după ce am scos rufele afară din maşină că mare parte din el s-a deşirat şi mi-a murdărit şi restul hainelor cu un puf pe care cu greu l-am scos. Era tot, tot deşirat. Ațele din el zburau de colo, colo, la una dintre mâneci i-se desprinseseră cusăturile…am fost extrem de dezamăgită! Mai ales că era imposibil să mai pot purta sau repara! Apoi tot de la aceste persoane am mai primit un lanț foarte mare din metal….cu steluțe, unele dintre ele lipsă…nu înțeleg de ce au considerat că aşa ceva mă reprezintă…nu sunt genul de persoană care poartă asemenea lanțuri ci dimpotrivă îmi plac lucrurile cât mai discrete în materie de accesorii…

    Preferam de 100 de ori să primesc o carte în detrimentul acelor bătă de joc pentru că efectiv aşa am perceput cadoul lor…am avut parte de unul dintre cele mai urâte cadouri din viața mea şi cel mai rău mi-a părut că aceste persoane la care țineam nu mă cunoşteau nici cât negru sub unghie altfel nu s-ar fi gândit să îmi aleagă aşa ceva…cel mai trist este că nici măcar nu s-au uitat dacă acel articol vestimentar este curat! Era plin de pete negre….şi era foarte prăfuit. Colierul ca să nu mai spun că avea acele pandantive stil steluță lipsă….

    Când faceți cadouri nu vă bateți joc! Mai ales dacă acea persoană ține la voi! Încercați să vă străduiți! Să fiți creativi! Sau să luați cadouri cât mai simple şi pe care persoana în cauză le poate folosi, se poate bucura de ele! Mult spor în cumpărarea viitoarelor cadouri!

Leave a Reply

