ganduri · Uncategorized

Buni de gură fapte zero!

image

Nu vă loviți constant de astfel de persoane care ştiu doar să dea din gură şi în rest să nu îşi sincronizeze şi acțiunile cu ceea ce scot pe ea? Mi-se par fascinanți! O mare majoritate a oamenilor sunt fascinați de aceste personaje care vin aruncă unde trebuie să arunce cu anumite fraze sau cuvinte şi puf! Lumea e a lor! Se dau oameni corecți care niciodată nu-i nedreptățesc pe alții din câte se laudă ei. Nimeni nu le poate ştirbi cultul libertății. Când mâ gândesc la aceste personaje care induc o euforie colectivă incredibilă mă bufneşte râsul! Nu mă înțelegeți greşit este incredibil să fii vocal în zilele noastre şi să îți susții punctul de vedere, să spui ce te nemulțumeşte şi să nu te dai în lături de la discuție în contradictoriu! Dar atunci când cuvintele voastre, cutumele morale pe care le protejați nu se potrivesc cu faptele voastre, cu modul vostru de a fi, atunci deveniți nişte şabloane banale ale societății în care trăim. Nu mă refer aici la amenințări spuse la nervi, la fleacuri dure aruncate în timpul unei dispute aprinse cu iubitul, iubita, prietenii sau părinții. Ci mă refer la decizii care influențează oameni în fața cărora tu defilezi cu deprinderi nobile şi corecte! Mă refer la cei buni de gură care îi nedreptățesc pe unii prin lipsa lor de acţiune asupra unor fapte evidente! Asupra unor fraude concrete. Nu ai cum să nu “iubeşti” aceste personaje “minunate” .

Leave a Reply

