ganduri · Uncategorized

Atunci când viața te loveşte

    

image

     Sunt acele momente în care îți doreşti să stai în pat sub un munte de pături şi să nu dai ochii cu preocupările vieții de adult. De multe ori rememorez cu drag acele jocuri din copilărie care ne țineau afară până la lăsarea serii. Precum țară țară vrem ostaşi, lupu şi culorile, leapşa, baba oarba şi multe alte jocuri ce ne-au făcut copilăria mai frumoasă. Țin minte şi acum îndârjirea de care dădea dovadă prietena mea cea mai bună când mergeam în parc şi ne jucam numărătoarea. Voia cu atâta determinare să termine jocul încât petreceam ore bune stând şi sărind coarda până nu ne mai simțeam picioarele. Uitându-mă acum la mine şi la ea, comparându-ne cu micile noastre euri nu-mi pot da seama unde s-a pierdut acel drag de joacă, acea pasiune şi hotărâre, acea siguranță. Când suntem copii totul este posibil, nu avem teamă de ziua de mâine ci drag ca ea să înceapă cu noi jocuri şi aventuri. Ne întrebăm în treacăt cum este viața de adult, dar uităm repede şi ne întoarcem la gaşca restrânsă şi dragă de prieteni.

     Mă gândesc cu drag la acele zile şi cât de frumoase au fost ele datorită prietenei mele dragi! Mă gândesc cât de multe îi datorez pentru că mi-a făcut anii copilăriei de neuitat şi pentru că mi-a fost mereu aproape în momentele dificile! Chiar dacă timpul şi întâmplările şi-au pus amprenta pe caracterul şi deciziile noastre, tu vei rămâne mereu persoana căreia îi datorez o recunoştință nemărginită pentru toate lucrurile frumoase aduse atât în viața mea de copil cât şi mai târziu în viață! Mulțumesc!

Cu drag, copilul care refuză încă să devină adult!

Leave a Reply

