ganduri · Uncategorized

Când îți pasă prea mult!

  

image

  Cu toţii am trecut prin acele momente în care ținem mai mult decât ar trebui la o persoană şi ajungem la concluzia că ea nu dau doi bani pe noi. Este trist, frustrant şi revoltător, dar continuăm să mergem înainte şi să sperăm că poate cu timpul persoana care este totul pentru noi ne va vedea la fel. În multe cazuri asta nu se întâmplă şi rămânem prinşi într-un cer vicios al regretului şi neputinţei. Mereu gândindu-ne ce am fi putut face diferit! Ce am făcut greşit!

     Câteodată stau să analizez ce greşeli am făcut în relația mea cu persoane cărora le-am oferit totul şi ajung la concluzia că am acceptat prea mult! Nu am plecat atunci când sufletul meu plângea în hohote amare. Nu am ştiut când să renunț! Poate nici acum nu ştiu, mai sunt dăți în care ofer prea mult fără să primesc nimic la început, dar spre deosebire de alte dăți acum ştiu când să mă opresc! Ştiu când este momentul să fac un pas în spate şi să schimb foaia! Să văd dacă cei care afirmă cu atâta încredere că mă acceptă aşa cum sunt şi mă iubesc,  chiar vorbesc serios. Am constatat că unii te iubesc doar atâta timp cât pot avea acea parte din tine care lor le place, acea jumătate care nu ştie decât să zâmbească şi să glumească. Alții iubesc acea parte din tine vulnerabilă şi adevărată. Foarte rar, oamenii iubesc partea din tine care se revoltă, care îşi permite să cedeze şi să îşi impună sus şi tare punctul de vedere! Foarte puţini iubesc toate părțile tale! Foarte puțini sunt acolo chiar şi atunci când le arăți toate cotloanele sufletului tău!

    Poate este greşit, dar întodeauna am vrut să văd ce se întâmplă cu prietenii cărora le arăt şi acea parte mai puțin plăcută a mea! Acea parte care este furioasă şi revoltată din anumite chestiuni mai mult sau mai puțin importante. Am vrut să văd dacă după ce le arăt partea mea rea vor mai rămâne mulți în viața mea! Am constatat nu cu foarte mare surprindere că mulți au dispărut şi nu s-au mai întors vreodată! Dar e în regulă. Deja m-am obişnuit să pierd “prieteni”.

Leave a Reply

