ganduri · Uncategorized

Adevărul!

image

-Spune-mi adevarul! Vreau sa stiu acum odata pentru todeauna ce naiba simti pentru mine! Ce naiba ti-am facut de ma tratezi asa! De am ajuns sa ma pierd pe mine de frica sa nu te mai aud cum ma insulti! Cu ce am gresit!

-In primul rand simpla ta existenta! Ma dezgusti! Felul tau de a fii, disimulezi mereu tot ceea ce gandesti! Iti e frica sa ma privesti oare de ce? Ascunzi ceva? Nu suport aroganta, mironositele, plangacioasele tu ai toate aceste calitati. Parca urlii sa fii luata in ras!

-Esti un nenorocit! Te-am urat stii! Dar dupa mi-am dat seama ca nu valorezi nici macar atat pentru mine. Nici ura mea nu o meriti. Nu ma uit in ochii tai pentru ca te-am iubit prea mult. Cand tu ma atacai ma simteam mizerabil pentru ca nu voiam sa te ranesc precum faceai tu!

-Poate m-ai ranit stii? Voiam sa ne contram, sa stiu ca starnesc ceva in tine! Ca nu sunt la fel ca ceilalti! Nu mi-ai aratat nimic! Ai indurat iar si iar ca o lasa!

-Da am fost o lasa recunosc! Dar nu voiam sa-ti dau satisfactie. Eu de ochii lumii nu fac teatru. Esti un actor prea bun si nu am vrut sa-ti ocup scena!

-Mi-ai ocupat mintea! Voiam sa te lovesc, sa te ranesc, sa ma urasti mai mult! Si mai mult, sa te fac sa treci de la ura la iubire de cate ori aveam chef! Voiam sa te distrug si cum fizic nu puteam! Voian psihic sa te stiu in genunchi.

-Dragul meu! Adevaratul las esti tu! Niciodata nu ai vazur ca eram in genunchi dar nu din ura sau scarba ci din iubire. M-ai fi putut avea, ai refuzat acum te-ai ales cu o lista prea lunga ca sa o citeasca cineva, cu fete prea diverse care ti-au trecut prin pat! Eu! Nu sunt ca ele si oricat ai vrea sa ma pui in rand cu acele cuceriri pasagere. Pe mine nu m-ai avut. Poate ca te-am iubit, recunosc, dar niciodata nu mi-ai cucerit constiinta, inteligenta! Niciodata nu ai ajuns sa faci dragoste cu mintea mea! Pentru asta dragul meu iti spun ca ai fost un prost!

Leave a Reply

