ganduri · Uncategorized

Bucățele!

Ți-am oferit mereu mai mult decît a trebuit

Te-am pus mereu pe primul loc în sufletul meu rănit

Cînd îmi chemai iubirea pentru tine, ea se prezenta instant la linia de sosire

Niciodată nu te-a condiționat dragul meu suflet damnat

Mereu te-a acceptat și înțeles deși bucățele din el cădeau tot mai des

Nu am vrut să-mi las sufletul să se piardă, să-mi las inima să se spargă din nou și din nou sub talpa ta

Am încercat să o ascund într-o cutie și să o las închisă bătînd încă pentru tine

Se zbătea să iasă și să-ți arate cît de multă putere poți avea asupra ei și asupra mea

În schimb eu nu am lăsat-o ci am aruncat cheia și i-am ignorat strigătele și durerea

Cînd te vedeam mă prefăceam că ești un simplu orișicare ce nu-mi mai poate da alinare!

Te priveam cîteodată fascinată de ce poate vedea orice fata la tine

Ce puteam vedea eu la tine!

Încă nu știu….

Leave a Reply

