Uncategorized

Dezamăgire!

     Sunt câteva lucruri care m-au scârbit profund în ultima vreme şi chiar nu ştiu cu ce să încep prima dată! Aş putea începe cu oamenii care văd în tragedia de la Colectiv ceva satanic şi necurat oameni care spun că e foarte bine că s-a întâmplat aşa că şi-au cautat-o! Acum vin eu şi le spun acestor scursuri umane că îmi este SCÂRBĂ să împart perimetrul acestui oraş numit Bucureşti cu ei! Că îmi e greaţă să respir acelaşi aer cu al lor şi că trăiesc degeaba pe aceste meleaguri! Oamenii care au murit sunt nişte îngeri cei care au supraviețuit sunt luptători, iar cei care au murit salvându-i pe alții sunt eroii mei! Oamenii aceia din Colectiv sunt cei pe care îi admir, îi stimez şi pentru care mă rog! Nenorociții care denigrează această tragedie pot să îşi pună pământ în cap şi să se îngroape în el. Cu o asemenea mentalitate oricum eşti mort!

     Un alt lucru dezgustător este băşcălia pe seama accentului unui om! Un om care se străduieşte să citească în limba română cât mai bine. Şi culmea cei care râd sunt oameni veniți din diverse colțuri ale țării, mulți dintre ei dacă nu toți având un accent specific! De ce să nu râdem şi de ei?! De ce doar de cei care sunt din altă țară? Haide să nu fim ipocriți dragele mele cioburi de oale sparte! Să ne înregistrăm o leacă şi să vedem care vorbeşte mai bine limba română dacă atât de rău am ajuns încât să ne amuzăm dintr-un asemenea fleac! Eu aş da orice să am accent! Ador oamenii care au accent! Sunt foarte încântată să văd că nu se ruşinează de el! Dar zilele trecute am înțeles de ce mulți îşi ascund accentul şi mi-se par penibili indivizii care pot râde de aşa ceva! Mai rămâne să le arunci o piatră în față acestor hiene şi să înceapă să râdă nu?!

     V-am țucat! Şi niciodată să nu ascundeți ceea ce sunteți pt că alţii se amuză aşa copios! Fiecare e unic! Şi de unde ştiţi că cei care râd sunt mai apți decât voi?! Haideți să fim serioşi!

Leave a Reply

