Uncategorized

Când te simţi singur

 

De multe ori ni-se întâmplă să ne simţim singuri, chiar şi atunci când suntem înconjuraţi de multe persoane, realizăm că nu facem cu adevărat parte, din lumea lor şi astfel începem să ne simţim singuri. Oare chiar suntem aşa singuri pe cât credem?

Răspunsul meu este NU! Nu suntem singuri, pentru că sunt persoane apropiate sufletului nostru care ne sunt alături, pe care când le strângem în braţe ne simţim în siguranţă şi niciodată nu suntem cu adevărat lăsaţi de izbelişte. De multe ori eram înconjurată de zeci de oameni şi mereu mă simţeam la fel, insignifiantă, nesigură şi lipsită de apărare până când am descoperit secretul. Mi-am pus mâna în dreptul inimii şi am închis oachii, mi-am găsit un loc liniştit unde să pot rememora toate scenele frumoase petrecute alături de cele mai dragi persoane din lumea asta, pentru mine sunt părinţii şi prietena mea cea mai bună, pentru voi poate că sunt altele, dar când vă simţiţi singuri, folosiţi acest truc ca să ajungeţi să nu vă mai simţiţi atât de singuri.

Câteodată răutatea omului este o armă uşor de folosit şi la îndemână, dar eu întodeauna am preferat să întorc şi celălalt obraz şi să plec. Să merg înainte, indiferent câte lovituri aş primi de la viaţă şi de la persoanele din jurul meu. Mereu încerc să avanseze şi iar să avanseze pentru că viaţa îţi dă doar o şansă, dacă nu te foloseşti de acea şansă, dacă nu rămâi pe drumul tău atunci va trebui să mai încerci până când vei putea să faci ceea ce e bine pentru tine. Va trebui să mergi înainte, să ai capul sus şi să nu priveşti niciodată înapoi ci doar înainte.

Sfatul meu pentru toţi cei care vă simţiţi singuri, puneţi-vă mâna în dreptul inimii şi gândiţi-vă la persoanele pe care le iubiţi şi care vă iubesc! Credeţi-mă, merge!

Leave a Reply

