Uncategorized

Librăria online ideală!

 

V-aţi gândit vreodată cum arată librăria online ideală? Ei bine Librăria online Libris ne lansează această provocare interesantă. Multitudinea de cărţi online este unul dintre plusurile acestei librării.

 

Pentru mine o librărie online trebuie să fie locul de unde să-mi pot procura cărţi la un preţ avantajos, o metodă rapidă de a face cumpărăturile în materie de lectură. Librăria ideală pentru mine trebuie să aibă transport gratuit şi reduceri apetisante, precum şi un stoc variat de cărţi din care să pot alege. O librărie ideală  trebuie să aibă mai multe opţiuni în ceea ce priveşte ambalarea cărţilor, spre exemplu dacă doreşti ca acestea să fie împachetate sub formă de cadou, pentru o aniversare, pentru crăciun sau paşte. Mi-ar plăcea să găsesc mai multe cărţi în limba engleză, la preţuri mai avantajoase şi să există o gamă mai largă a acestora. 

Îmi place corectitudinea şi acest lucru îmi doresc să-l regăsesc şi în comenzile plasate de mine online. Foarte multe dintre aceste calităţi le-am găsit la Libris. Dacă doriţi servicii de bună calitate şi preţuri avantajoase atunci ei sunt oamenii voştri. Nu de puţine ori m-am găsit  pusă în dificultate de coşul de cumpărături care cuprindea foarte multe cărţi la preţuri incredibil de bune. Un alt lucru pe care-l găsesc foarte bun la ei este opţiunea transportului gratuit, ei fiind primii care au implementat acest lucru în comerţul online de cărţi. 

Reducerile lor sunt un alt mare plus pentru că m-am găsit în dificila postură de a nu putea să aleg între titluri şi a le cumpăra pe amândouă. Cu toţii ne închipuim o librărie online ideală şi de multe ori ne trezim gândindu-ne poate la cea de pe care noi ne facem cumpărăturile. Ei bine în timp ce încropeam acest articol mi-am dat seama că mi-am găsit librăria ideală. Ea este Libris! 

   O altă calitate importantă a unei librări online ideale este calitatea produsului primit. Niciodată nu am avut probleme cu coletele comandate. Cărţile au venit în perfectă stare, dar cred cu tărie că dacă aş fi primit o carte care nu mă satisfăcea pe deplin şi le explicam situaţia celor de la Libris aceştia ar fi înţeles şi mi-ar fi trimis un alt exemplar care să fie conform cerinţelor mele. Îmi place ceea ce au reuşit să facă, evoluţia lor pe piaţa online a cărţilor a fost incredibilă şi în continuă ascensiune. Eu vreau să le spun că fac o treabă extraordinară şi că trebuie să o ţină tot aşa. 

Voi cum vă închipuiţi librăria online ideală? V-aţi găsit această librărie sau încă o mai căutaţi?

Leave a Reply

