Uncategorized

Dezvoltare personală!

Hello my dear angels! Ce mai faceţi? Aş dori să vă mulţumesc pentru că participaţi la concursurile organizate pe blog. Mă bucur foarte mult că premiile oferite sunt pe placul vostru. Sper ca şi pe viitor să participaţi într-un număr la fel de mare. Vreau să vă întreb dacă aţi citit cărţi cu privire la dezvoltarea personală a individului. Aşa numitele cărţi motivaţionale. Eu vă mărturisesc că am citit doar două, dar m-au ajutat destul de mult. În ce sens m-au ajutat? În primul rând am învăţat că trebuie să am răbdare dacă îmi doresc foarte mult un lucru şi trebuie să muncesc constant pentru a-l obţine. Să vă dau un exemplu. La şcoală mi-am dorit foarte mult un 10 la informatică. Mulţi dintre voi care aţi avut de-a face cu această materie veţi înţelege cât de multă muncă presupune asta. Algoritmi scrişi perfect în C++ dacă vrei să-ţi iasă programul. Vă mărturisesc că în primul an de informatică am reuşit cu greu să trec, dar în cele din urmă am luat un 6 şi totul s-a rezolvat. Din păcate atunci m-am mulţumit cu atât, dar anul următor îmi doream un 10 ceea ce mi-se părea la vremea respectivă un vis frumos. Şi totuşi am reuşit să iau mult dorita notă. Cum?

Ei bine am stat închisă în casă şi am învăţat pe rupte. Nu am ieşit afară ci pur şi simplu mi-am luat maualul caietul şi am deschis C++ încercând să învăţ singură. Am memorat programele şi uite aşa la următorul test am luat nota maximă. Am fost şocată şi fericită în acelaşi timp.

Cărţile motivaţionale m-au învăţat cum să-mi programez sarcinile astfel încât să obţin rezultatul dorit. Aş fi foarte încântată să aflu ce cărţi motivaţionale aţi citit sau doriţi să citiţi. Eu vă las mai jos informaţii despre cărţile pe care le-am citit şi cele pe care intenţionez să le citesc.

 

Cărţi citite

 

Această carte m-a făcut să înţeleg foarte multe lucruri despre mine, dar şi despre cei din jurul meu. Când voi avea timp o voi mai reciti cu plăcere pentru că merită.

O altă carte care m-a ajutat să-mi dau seama unde greşesc în relaţionarea mea defectuasă cu alte persoane.

Cărţi pe care îmi doresc să le citesc:

 

 

Leave a Reply

