Chapters

Capitole noi!

253277_648216135195717_1354205587_n

Hello my dear angels! Ce mai faceţi? Eu acum m-am apucat să citesc Crimă şi Pedeapsă şi îmi place foarte mult, abia aştept să o termin şi să postez o recenzie:) îmi pare rău că nu prea postez, dar şcoala nu-mi permite şi luxul de a mă relaxa scriind pentru voi, nu vă faceţi griji, voi încerca pe cât posibil după terminarea tezelor să reâncep să scriu, până atunci vă las mai jos noile capitole ştiu că nu sunt decât două, dar mai mult nu am putut, îmi pare rău:o3….

Surprise, Surprise

Capitolul III

https://weareholdingangels.wordpress.com/surprise-surprise/capitolul-iii/

The Metting

Capitolul 3

https://weareholdingangels.wordpress.com/the-meeting/capitolul-3/

Hugs>:D< Simo!

Leave a Reply

