Post<3

Rod Divin!

Ce faci tu înger luminat?

Care printr-un vis mi-te-ai arătat

Graţia ta Divină este îmbătătoare,

Mintea mea neroadă nu are ascultare,

Nu poate înţelege cum Eminenţa ta sa coborât din Cer, la rugămintea mea!

„-Dragul meu copil, Dumnezeu m-a trimis să-ţi ascult ruga din lacrimi fierbinţi,

Spune-mi minunat rod al universului fiu ce-ţi răneşte sufletul inocent fiind?”

Bunul meu înger luminat, nu ştiu cum sa întâmplat, dar rana este prea adâncă,

Oamenii mă fac în fel şi chip, nu-mi pot accepta sub nici un chip înfăţişarea mea,

Mă critică mereu şi nu ştiu ce să fac, aş vrea să nu-i aud să mă prefac năuc de tot ceea ce sunt,

Dar ei tot nu mă lasă, mă îndeamnă să cad în plasă şi să mă ocărască,

“-Bun copil al universului fiu, nu-i lăsa să te ocărască, impune-te ignoră, sufletul tău bun nu are de ce să îndure mojiciile acelor suflete pătate din naştere cu cel mai negru defect omenesc. Invidia îi impinge să facă din tine o minge bătută de asfalt.”

Ştiu îngeraşul meu şi mă rog la Dumnezeu, care sa îndurat şi m-a luminat prin tine,

Acum ştiu că sunt o bucată de lut, care trebuie modelată după al meu sfânt,

După modelul meu eu îl voi modela şi numai calităţi îi voi încropi.

Nu ştiu pe nimenea, care defecte nu ar avea, aşa că şi modelul meu va avea câteva.

Îţi mulţumesc scump îngeraş, că mi-ai fost aproape la fiecare pas, transmite-i lui Dumnezeu, că nu aş fi putut fără el!

„-Rod divin al universului fiu mă bucur că eşti fericit, mulţumit şi împlinit. Sper ca lutul să te asculte, să reziste să nu se strice sub mârşăviile celorlalţi ci sper să reziste peste timpul care îţi va încărunţi încet părul şi-ţi va oferi toată cunoaşterea şi bunăvoinţa lui. Rămâi cu bine prunc dorit, să ne mai întâlnim voit cu alte ocazii la povestit!”

Leave a Reply

