Uncategorized

Capitol nou!

408929_330540220312862_104758405_n

Hello my dear angels!!! Ce mai faceţi? Eu astăzi am avut o zi “extraordinară” am dat test la română a fost floare la ureche, am dat test la chimie unde am făcut ceva mulţumită colegei mele de bancă:D şi am dat test neanunţat la franceză! Unde nu am ştiut mai nimic:o3…

Eh dar în rest toate bune şi nu prea frumoase mi-se întâmplă din ce în ce mai multe lucruri ciudate dacă vreţi să aflaţi voi face un post şi voi discuta cu voi problema mea.

În altă ordine de idei mai jos aveţi Capitolul 2 din întâlnirea:

https://weareholdingangels.wordpress.com/the-meeting/capitolul-2/

Enjoy!>:D<

Leave a Reply

