Chapters · Post<3 · Urari

I’m back!

541763_377477319014690_1287978635_n

Hello my dear angels! Ştiu că am lipsit o perioadă nejustificat de lungă de pe blog şi sinceră să fiu singurul răspuns care îmi vine în minte este LICEUL!!! Da îmi ocupă foarte mult timp nici măcar nu ştiu cum mai respir şi dorm:o3… anul trecut am făcut o poveste, pe care nu am terminat-o şi sper să vă placă.

Vă urez un an nou fericit şi tot ce vă doriţi şi chiar îmi pare rău că am lipsit atât de mult de pe blog:-<…chiar mi-a fost dor de voi angels!>:D<

Rezumat:

https://weareholdingangels.wordpress.com/the-meeting/

Capitolul 1:

https://weareholdingangels.wordpress.com/the-meeting/capitolul-1/

 

Hugs^^Simo<3!

Leave a Reply

