Chapters

New Chapter!

Hello my dear angels! Ştiu că nu am mai postat de mult ceva dar m-am ocupat mai mult de blogul Shattering-Words trebuie să recunosc. Oricum mi-am comandat de pe blogul: http://fantasy-accessories.blogspot.ro/ următoarele.

Un breloc pentru telefon TEDI ❤ am pus poza de pe FB întrucât telefonul meu a scos o poză groaznică, nu se vedea nimic.

 Brăţara aceasta, pe care eu o adooor enorm<3

 Şi un cadou pentru prietena mea Maria pasionată de muzică, sper să-i placă mâine e ziua ei<3!

Sper că v-au plăcut la fel de mult cum mi-au plăcut şi mie şi nu rămâne decât să vă las mai jos noul capitol. Noapte bună!>:D<

Surprise, Surprise

Capitolul II

https://weareholdingangels.wordpress.com/surprise-surprise/capitolul-ii/

Hugs^^Simo<3

4 thoughts on “New Chapter!

Leave a Reply

