leapsa

Leapşă 2 în 1!

Hello angels! Am mai primit o leapşă de la Lexy, căreia vreau să-i mulţumesc prin acest intermediu. Mulţumesc Lexy! Mai jos aveţi întrebările şi răspunsurile mele, noapte bună my angels!

1) Desene preferate?

Totally Spies şi Tom and Jerry

2) PC sau TV?

PC.

3) Fustiţă sau pantaloni?

Pantaloni, nu am fuste în dulap.

4) Spune un lucru neobişnuit despre tine.

Citesc oamenii foarte bine şi primul instinct nu mă înşală niciodată.

5) Ce moment din zi îţi place mai mult?

Răsăritul

6) Daca ar trebui să alegi între prieteni şi iubire?

Dacă cele două părţi mă cunosc, nu mă vor pune în această situaţie.

7) La nuntă aş purta o rochie de culoare.

Mov închis.

8) Îmi plac băieţii sau fetele?

Clar băieţii.

9) Cel mai mult o iubesc pe…

Mama mea.

10) Am…(număr) prieteni adevăraţi.

Două prietene adevărate, pe care le preţuiesc şi iubesc!

11) Daca ar trebui să aleg între fericirea mea sau a doua persoană aş alege?

Depinde, dacă situaţia ar fi de aşa natură aş alege fericirea altei persoane, dar doar dacă este o persoană, care să merite!

12) Daca cel, pe care îl iubesc ar place pe altcineva?

Aş discuta cu el şi am pune capăt relaţiei, nu ar avea rost să mai continuăm, dacă sentimentele nu sunt reciproce.

13) Ce nu aş putea niciodată?

Să mă sinucid, mi-se pare o laşitate, oricât de distrus ai fi pe dinăuntru trebuie să lupţi pentru viaţă, pentru că nu poţi să o trăieşti decât o dată.

14) Cartea mea preferată este?

Invitaţie la Vals de Mihail Drumeş

A doua:

Ce culoare au ochii tăi?

Căprui închis.

Spune 5 lucruri, pe care le faci în timpul liber.

Citesc, merg la film, mă ocup de bloguri, îmi sfătuiesc prietenii şi merg la sală.

La mare sau la munte?

Mare, o ador din tot sufletul mai ales când se formează valuri.

Culoarea preferată?

Stacojiu.

Îţi place de cineva?

Da şi abea aştept să treacă vacanţa<3

Spune-mi un banc vreau să zâmbesc.

Cum se simt puricii pe chelie? Homeless:))

Care ar fi lucrul pentru care ai renunţa la Twilight şi la scris?

Nu prea pot prietena mea cea mai bună mă târăşte la acest film, iar la scris doar pentru facultate aş renunţa, dar doar parţial.

Ai renunţa la prietenie pentru o iubire de câteva luni?

Niciodată, preţuiesc mai mult o prietenie decât o iubire de copii mici.

Îţi place Doza de Haş?

O adoooor!!!

Eşti fan R. Pattinson şi K. Stew?

Da sunt fan.

Un loc unde ţi-ai dori să mergi pentru toată viaţa?

În Transilvania, locurile de acolo sunt superbe, chiar aş vrea să îmi i-au o casă de vacanţă acolo, când voi putea.

Întrebări partea a II-a:

Spune repede un număr.

4

R. Pattinson sau K. Stew?

Rob

Adevăr direct sau adevărul subtil?

Direct.

Să te bârfească sau să-ţi spună în faţă?

ÎN FAŢĂ CLAR!!!

Ai bârfit pe cineva?

Normal, toată lumea o face.

Ţi-e frică de cineva?

Nu, de nimeni, poate doar de deciziile mele stupide şi nesigure câteodată, dar asta nu se pune.

Primul băiat/fată, care-ţi vine în minte.

Miruna, cea mai bună prietenă a mea<3

Cărţi de dragoste sau poliţiste?

De dragoste

Ce te-ar împinge să te sinucizi?

Nimic pe lumea asta nu mă va determina să recurg la acest gest de laşitate supremă!

Hugs^^Simo<3

Leave a Reply

