Uncategorized

Leapşă!

Image

Hello angels! Cum vă simţiţi în vacanţă? Eu una minunat nici nu se poate altfel, am primit o Leapşă de la Lexy, de pe blogul http://addictedtothedarkside.wordpress.com/ , pe care vă recomand să-l vizitaţi cu căldură. Puteţi citi răspunsurile mai jos:)

1.Dansul Morţilor, este preferatul meu l-am văzut de cel puţin 4 ori. Este un horror, care mie personal mi-a plăcut foarte mult, îmi plac genul acesta de filme, le urmăresc frecvent. Un fel de poveste de dragoste întortochiată şi fascinantă, ca să nu mai zic că băiatul rău era foooarte drăguţ. Deci l-am urmărit cu şi mai multă plăcere.

2. Vreau să mă fac stomatolog şi sunt sigură că voi reuşi!

3. Mi-ar plăcea să fiu Kylie din Născută La mi3zul Nopţii, ca să îl aleg pe Lucas!

4. Sunt zodia capricorn şi ca să fiu sinceră nu prea mă pricep la astrologie, dar din câte am înţeles de la prieteni, această zodie mă descrie întru totul.

5. Jojo- Disaster

    Sky Ferreira- Obsession

    Ron Pope- A drop in the ocean

    Ron Pope- Reason to Hope

    Jason Walker- Down

    Adda- Prietenie Adevărată.

6. Un defect…păi sunt foarte impulsivă şi câteodată nu pot să mă abţin şi mă arunc cu, capul înainte într-o discuţie şi de obicei fac praf persoana cu, care mă contrez ( dacă ea greşeşte ).

O calitate foarte importantă…hmmm…sunt o foarte bună sfătuitoare, care mereu îşi ajută prietenii la nevoie şi le stă mereu alături.

7. Îmi place foarte mult, nedorind să fiu modestă îl ADOR!!!

8. Cititul este viaţa mea. Cam toate genurile, nu am unul anume, e adevărat că îmi plac la nebunie cărţile fantsy, dar nu mă îndur nici să las o carte poliţistă necitită.

9. Nu  cred în sfârşitul lumii, pentru că este imposibil conform manualului meu de geografie mai trebuie să trăim 3000 de ani şi plus de asta nu se termina The Vampire Diaries, trebuie să vedem finalul. Imposibil să se termine!!! În rencarnare….nu ştiu cred că există ceva dincolo de moarte, dar nimeni nu ştie ce. Vom afla singuri.

10. Meredith din Jurnalele Vampirilor, sunt calmă în situaţii de criză. Exceptând situaţiile când cea mai bună prietenă este cu mine, atunci îmi permit să mă panichez şi să o las pe ea să fie calmă. Dar când sunt cu alte persoane sunt foarte calmă în situaţii de criză!!!

11. Îmi place foarte mult blogul tău, este drăguţ şi interesant. Ţine-o tot aşa! Mulţumesc pentru leapşă.

 

Hugs^^Simo<3

 

One thought on “Leapşă!

Leave a Reply

