Chapters

This angel is very happy!

Hello my angels! M-am ţinut de cuvânt şi mai jos găsiţi finalul ficului The Black Angel sper să vă placă….

Dacă vă întrebaţi ce-i cu poza…păi papagalul meu a murit astăzi în mainile mamei mele. Îl aveam de 7 luni de zile şi îi spuneam gâscanul era blând şi foarte dulce, dar în ultimele două zile sa chinuit rău…nu ştiu cauza morţii probabil, a fos cauzată de ciocurile repetate primite în cap de la partenera lui…habar nu am! Oricum, sper ca Nathan să aibă grijă de el acolo în Cerul Paradisului, de fapt o să pun chiar acum o vorbă pentru el, nu poate să mă refuze…cred:-?

The Black Angel

Capitolul 12

https://weareholdingangels.wordpress.com/the-black-angel/capitolul-12/

Epilog

https://weareholdingangels.wordpress.com/epilog/

 

Hugs^^Simo<3

 

Leave a Reply

